Mobiltrubbel?

Heej :) Nu är jag äntligen hemma från skolan, jag somnade nästan på näst sista lektionen x)
Imorse när jag åkte ner till bussen med Linneas mamma så trodde jag att jag hade glömt min mobil i bilden, så jag säger till Linnea att hon ska ringa till hennes mamma och så räcker jag min mobil till linnea, och hon ringer också sen kommer jag på att Linnea ringer ju från min mobil x) haha är man trög elr? Och inte nog med det för sen i skolan är den borta igen så jag går tebax till skolsköterskan där jag var senast men hon var upptagen, så jag fick vänta och det var på lektionen. Men iaf så när jag sitter och väntar så kommer min mentor så jag säger till henne att jag väntar. MEn hon går iaf in och kollar men där var den inte, så sen när jag kommer tebax till klassrummet skrattar alice åt mej och jag bah åh tog ni den dom nej fidde tog den x) Sen när vi väntar på bussen så lånar Filip den och självklart så stoppar han i den i sen ficka och jag märker heller inget, men när han typ ska av så kommer han på det x) Ja vad ska man säga en dag med mobiltrubbel eller? x) Haa det braa! :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0