Mys kväll med mina giirrlllsss! <3 ^^

God morgon! <3igår blev det ingenbloggning för jag var inte hemma på hela dan. Först var jag ju i skolan, sen efter dte var det bara att packa mina sovsaker för jag sov hos Alva med alice och Nathalie och Becca var med på kvällen men hon kunde inte sova över idag för hon skulle upp tidigt. Men innan det så skulle jag på utväcklingsamtal.

Igår hade vi mysigt, vi var ute lite,vi satt typ på gatan och snackade och drack Monster!:) Sen gick vi hem till Alva och satt ute på hennes Altan och snackade med våra tecken runt oss, riktigtmysigt! <3 En väldigt musig kväll tack för det älsklingar <3 Men nu är vi vakna eller inte Alice men hon vaknar nog inte än på ett tag heller, det var fett varmt inne på Alvas rum så vi gick upp och sattte oss med öppen dörr så vi får in lite kall luft x)  haha men nu har jag typ skrivit jätte mycket så puss och kraam på er som har läst allt detta! <3

Nu ska jag äte frukost :) hare braa! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0