Överlevarna...

Heej, nu sitter jag här med datan i knät gästerna brevid mej och alla glor på tven så jag gick och hämta datan :) Jag tänkte att jag kunde passa på att blogga när jag ändå har tid ( för an gångs skull x) )
Ehm... Vi har vatt ute lite, men nu fryser jag ihjäl!, vi kollar på överlevarna nu jag har faktiskt aldrig kollat på det innan men det är väll helt okej, men absolut inte lika bra som andra avenyn! Haha nej men detta program e lite segt... Imon ska jag faktiskt på ishockey för vi ska kolla på en av våra kompisar som vi träffade i grekland när vi var där förra året, så imon sak vi kolla när han sonen spelar, sen ska dom komma till oss efter det. Det ska bli kul och träffa dom igen :) Haa det braa! <3



                                                  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0