Riverside

Heej jag är fett glad nu för andra avenyn ska börja! Men riverside som vi bara trodde skulle börja, börja idag så dte blir typ två sånna program ME LOVES! Haha så imon börjar andra avenyn :DD Jag längtar men jag kommer inte riktigt ihåg hur det slutade... Men jag längtar iaf fett mycket! Jag e typ andra avenyns största fan!! hihi eller inte. Men gustav säger att det bara ska vara 30 avsnitt och sen kommer dte aldrig mer :'( om det e så, så kommer jag och dö! Men nu kommer den positiva delen av Iza fram igen, tänk positivt, tänk positivt, tänk positivt, Haha jag känner att jag har blivit väldigt positiv! x) Haha nej men jag hoppas värkligen inte det!
Det kanske blir skolan imon, får se just nu har jag väldigt ont i huvet. Haa det bra <3



                                                          

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0