Svar till folk utan blogg :)

Jaa vissa har ju ingen blogg men ni måste ju också få veta svaret på eran fråga :) så jag skriver ett inlägg som svar kan man säga x)


vilken är din favorit blogg?
välj av alla, både stor bloggare som små

Svar; Hmm... Jag gillar många bloggar,
* Kissies blogg
* Kenza blogg
* Nathalies blogg
* Alvas blogg
* Alice blogg ( när hon skriver i den dåva xD )

Jo men det är nog dom som jag brukar kolla :)
   

vilket är ditt favorit godis?
 

Svar; hmm... jag tror jag äter allt godis faktiskt x) jag älskar godis så ah, men om det är så surt så att du svider i tungan så gillar jag inte det x)

   
   
tycker du om att blogga ? 
 
Svar; JAG ÄLSKAR ATT BLOGGA! om jag inte skulle tyck om det skulle jag nog inte bloggat nu.





Här var lite svar puss på er! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0