Fjortis med Alice Idag:)

Heej nu sitter jag i sängen och dricker te x) jag ska faktiskt lära mej att dricka det utan socker eller något annat i:) DEt börjar bli lite mörkt och dystert ute så jag kände verkligen för att värma en kopp te:) Och det gjorde jag rätt i för det var riktigt mysigt:)


Idag var jag ju med Alice när hon klippte sej och färgade håret:) Det blev sjukt fint! Jag vill också klippa mej nu!
Här kommer för och efter bild på Alice.


FÖRE:)


Kanske inte världens bästa bild men men ser ju:)


EFTER!
















Men iaf så när vi kom hem till Alice igen så skulle vi prova hur vi ska se ut på skolfotot:) Vi ska nämligen vara fjortisar har vi bestämmt idag i klassen, hihi fett kul:)) Och självklart så ska jag och Alice prova x)
Så här blev resultatet:








 

 

 


Haha Alice syrra fixade henne men jag ska typ se ut så med:)

Lite suddiga bilder menmen det får duga, nu ska jag gå och lägga mej god natt!




                                                



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0