Top model

Heej nu sitter jag och kollar på top model, jag ska försöka att följa det denna gången x)

Kickoffen idag var LAMT! Och jag och Alva kunde typ inte göra någonting för huvudtränaren i vår grupp var inte där så vi kunde inte planera eller något...
Sen så var jag med Sophie när jag kom hem, sen gjorde jag Matteläxan också. Det är nått jag alltid har haft svårt men eller iaf i 5:an och 6:an men nu börja jag bli lite bättre! Nu har jag fett ont i huvet och jag har typ frysigt hela dan! Hoppas inte jag blir sjuk nu! Aja hoppas aat ni mår bra iaf! Vad har ni gjort idag dåe? Jag hoppas inte att ni har plågats som jag... Haa det bra!





                                                                      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0