Gäster...

Heej, jag har inte uppdaterat idag "/ men jag skulle till mina kusiner och inte visste jag att jag skulle vara där vid runt nio.. Så halvnio ringde en av dom och väckte oss och frågade när vi kommer? Ehm... ah vi har precis vaknat, så då fick man skynda sej lite och därför blev det ingen bloggning idag för sen har jag vatt där hela dan. Men nu är jag hemma, och snart ska vi ha gäster, pappas kompis med hans familj det blir väll kul :) Vet inte riktigt vad vi kommer att hitta på men nått blir det väll :)

Nu håller jag på att städa mitt rum, lite fint kan man ju försöka att ha det när det kommer gäster.
Jag skulle behöva fylla på min gardreob med lite kläder, så lite pengar nu skulle inte va fel, så jag kan åka in till stan sen xd så det får bli en väldigt enkel outfit ikväll;



T-shirt;



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0